Saturday, April 24, 2010

Camping!


b suka bawak aku jalan2. tak payah aku rengek2. mesti dia bawak jalan2. kalau dia tak zangyo hujung minggu. haritu kan, asfar, anak pakcik b punya birthday. masa mula2 kenal b dulu (tahun 2004/5), asfar kecik je. sekarang dah ada 2 adik dah. lasak dah asfar ni. hehe.
-------------

jadi pakcik b organize la birthday party asfar kat sungai gabai (kalau tak silap). aku pun suka la dapat mandi sungai. last pegi sungai masa sekolah dulu. usu b dari cameron pun join sekali. aku pulak kan tak nak kalah ngn b, aku pakai dress.

dah sampai sungai baru ingat. aku bukan nak pegi clubbing, eh, pegi shopping complex, tapi kan pegi sungai! hehe. b aku dok geleng2 kepala. kang ditegur nanti dia yg kene marah balik. hehehe.

pastu nampak usu ngn pak usu dok layan kak long ngn adik. tak lama lagi derang dapat adik baru. murah rezki usu. business2 dia maju, family pun maju. hehe.
---------------

aku dah tak sabar nak mandi sungai, tapi b sibuk suruh makan dulu. nanti lapar . makan le dulu nasik ayam. ayam past kat b. hehe. mana i suke makan ayam.

pas makan2 tu b pulak dok menghebohkan aku. suruh tukar baju la, pakai tudung besar2 la. pastu dia yg tak bawak seluar. pinjam moto pecal, cari seluar. sekali patah pulak tah ape tah nama dia. bepeluh b tunggu pecal datang. pandang muka aku pun tanak, takut aku membebel.

--------------
tapi last sekali dapat la aku mandi. tapi kami baby-sit anak2 usu time derang makan. hehe. b suka main ngn bdak2. bdak2 plak tak suka ngn aku. sedihnye...

pas makan2 lagi usu bagi sayur banyak2. aku memang suka sayur mayur tu. singgah rumah nenek b, tanya2 khabar. b plak tido kat hall time aku borak2 ngn nenek. penat menghebohkan tunang dia kot..hehe..nasib ada pidaus teman.

-----------
balik rumah pukul 8 malam. ibu pun suka dapat salad2 fresh dari cameron. tu kisah b bawak pegi mandi sungai ngn family dia :)


*pidaus gaya ala-ala comel..usu pun sama laa hehe*

*asfar =aspa*


*b dengan birthday boy*

*b sibuk mengemas, aku sibuk ambik gambar dia*


*mon amour*



No comments:

Post a Comment