Saturday, April 24, 2010

kalau cinta itu buta, buat apa ada bikini?


harini rajin pulak mood nak menulis. sebelum ni kan sume entry dlm english. tapi b aku ni soh buat bm pulak.

aku diam2 kan aja pasal b aku ni. tapi dah hari2 deto deto kan, orang pun bertanya. ada jugakla orang nak tgk b ni camane rupa dia. aku pun dgn malu-malu kucing, tunjuklah kat handphone.

"ee, hensemnye tunang cik sya"
"besarnya tunang ko sya"

dan aku pun cam malu2 gitew. tak kuasa mak. hehe. kalau dia tak hensem takde la saya menggoda beliau, kan b?

b kata masa kecik, dia selalu pikir camane la rupa bini dia (kecik2 dah gatal). pastu katanya bangga ada bini cam aku. (kembang). hehe. *sorry ter'over' pulak ye - pasti menjadi bahan2 umpatan akak2 mulut umpat*

ok. ja ne.

No comments:

Post a Comment