Saturday, April 24, 2010

rumah blog baru


gambar ni ambik masa wedding arfah & faraen



yes. aku dah menukar rumah blog baru.
dengan perubahan dalam hidup, aku pun datang mood nak tukar benda2 baru.
minggu lepas tekanan sangat dengan benda2 kat office. hujung minggu ni duduk rumah macam taknak kena matahari..hehe

last thursday baby aku dok sibuk complain kaki aku kasar la, badan aku dah naik la.
jadinya pegi buat pedicure kat alamanda. siap warnakan ngn merah lagi nyah~ senyum je si baby tu.

pastu khamis tu ada tapisan halus. dah setahun dah aku jadi PTD ni. cepat jugak masa berlalu. hazel pun dah ada baby comel adelia~ bile la adelia nak jumpa auntie..

hari sabtu ni cam malas2 sangat. kemas2 kan rumah ni. ayah pun dah makin ok. ibu dgn ayah pegi rumah org kawen. malas pulak nak ikut. adik2 sume balik minggu ni. sedap je mak aku masak harini..hehe..kaki dah cantik, badan je tak susut2 lagi ye b. hehe

tapi si baby ni dah msg2 kol2..malas pulak. tak layan karang merajuk pulak. kluar pulak ayat2 syahdu dia tu nanti. tetiba mengajak shopping..terus aku kata ok. hehe

tak lekat kat rumah lagi la harini..

2 comments:

  1. ha camni la bgs.bahasa melayu bahasa kebangsaan.pandai pon ikut cakap.ni bleh jd isteri solehah ni.sejuk kubur abg nnt....

    ReplyDelete
  2. ape la syg ni kubur2 pulak..

    ReplyDelete