Sunday, July 11, 2010

Pertunangan Akem

*Akem + Tunang = Tersipu-sipu plak kau ye kim?*


This is one big guilt for me.
I tak dapat nama penuh tunang Akem.
You can't imagine how sorry I am.
Soooorry Kim + Tunang (=_=")


*Isn't she cute?*


Suami tersayang pegi main bola petang ni.
But we did went for a shopping spree with my sisters earlier.
Since Aisyah is leaving (click here).

Anyways. Ni bukan cerita pasal shopping ataupun Aisyah gemoks (sorry syah).
Kalau buat karangan kat sekolah dulu suka melalut lalut camni.
Nasib baik SPM dapat A1 untuk BM (+_+")
Hoi, sila berhenti melalut.

Baiklah.

Mula-mula kenal Akim sebab kenal Nani.
Kenal Nani maka kenal Arina.
Kenal Akim, kenal la Eri.
Kenal Akim, Nani, Eri maka kenal la Mirul, tunang Nani.
Kenal Akim, Nani, Eri, Mirul kenal jugak Syamel.
Kenal Akim, Nani, Eri, Mirul, Syamel maka kenal Faris yang dicintai.
Faham tak? Ok biar I lukis, baru korang faham..

Ha, lebih faham kan?

Ok. I sambung.
Cerita sebenar yang I nak cerita ni sebenarnya nak bagitau yang semalam
Akem dah selamat melangsungkan majlis pertunangan dengan errr,
tunang dia yang I lupa nak tanya nama penuh dia.................
*sambil tapak tangan berpeluh-peluh akibat takut*

Faham tak? ke nak I lukis lagi?
.......



So me and my husband nak wish,
SELAMAT BERTUNANG
to
AKEM + TUNANG
Gambar di atas adalah hadiah yang I bagi nak ganti isu nama tunang Akem tu.
Selamat menjalani dugaan masa bertunang dengan tabah dan sabar.
You are meant for each other.
Kudos!





3 comments:

  1. haha..pesal dlm rantaian @ carta tu cm main source nye aku yg...hihi...

    ReplyDelete
  2. hehe ko la main source untuk semuanya beb. tade ko, tak kenal la aku ngn derang (^_^)

    ReplyDelete
  3. hehehe...
    punca utama adalah nani..
    baru la terlerai segalanya...
    thanks capa (wlupun dah 2 minggu bertunang)..
    doakan segalanya selamat .. amin

    ReplyDelete