Friday, April 15, 2011

nak tau tak

nak bagitau kome sesuatu. kome nak tau? tamo? tamo sila keluar sekarang.
ok. over.
cetengok kat sebelah kanan ticker tu. lagi sebulan, nak setahun usia perkahwinan kami.
rasa cam baru semalam kami bernikah

*gambar dari kamera amatur adek sedara hehe*
nak masuk setahun dah rupanya.
pejam celik pejam celik, pejam tak celik-celik sebab ngantuk.
tapi gambar kawen tak di upload lagi kat fb. adoiii..

ok. tu je nak bagitau.

pastu nak bagitau, harini 36w 6d.
cam sembilan bulan 6 hari.
kaki dah mula bengkak.
ingatkan sebab lelemak.
rupanya dah bengkak. takpe.
sekarang baru dia bengkak.
tapi aktiviti berjalan adalah diteruskan seperti biasa.

cuma mungkin sudah tiba masanya start prepare barang.
perasaan?
teruja dan sangat gementar.

nina pulak dah menshopping baju bakal anak buah dia.
untung kau nak, baju kakak dia tak dibelinya, untuk baby dibeli.
haritu aisyah balik malaysia pun dah siap beli barang baby.
belum lahir, barang-barang dah dibeli dari overseas.
glamour youuu..

cuma sian adik-adikku, tak dapat jumpa baby masa dia baru baru lahir nanti.
aiman akan jadi pacik taiko.
takpe. sooner or later bole jumpa jugak.
korang balik malaysia bole jaga anak aku.
hahahahahahahahahah *gelak jahat*
(^___^)

Saturday, April 9, 2011

Birthday Sape Hari Ni?


Birthday saye. Weeeeee~

Walaupun badan berat nak bawak ke hulu ke hilir,
ape tah lagi nak melonjak lonjak.

is cannot is cannot

Happy Birthday to me.

*Ngantuk kekenyangan*

Thank you to my family and dearly husband for the presents.
Love you all so very much.

Nah kau, gambar gediks saya dan hubby.

*position hidung tak berapa bagus, sbb syg punye dari tepi*
is cannot is cannot

:)