Sunday, June 5, 2011

Ayer mata kaseh



Ahad ahad camni sangat menggembirakan bila ko dah ada anak.
masa takde anak laki bini malas dah tido sampai petang...haish
Pastu bila boyfriend suami kau yang gigih bekerja ada kat rumah...
sangat seronok.
Jadi mak nya malas la sikit nak taip2...jadi harini upload gambar je banyak.
Adek adekku nina, aisyah dan aiman.. ape korang buat? cepat balik jaga danial.

Apa kene mengena tajuk di atas.
Anak lelaki I menitiskan ayer mata.

Terus laki bini nyanyi lagu
"Ayer mata kaseh..."
Sambil goyang-goyang bahu

Ape la mak ayah ko ni kan Danial...


Baju anak mak pun dah kecik.. eh silap
Anak mak pun dah membesar..
tapi sebab mak pakai kan aje..
Danial terpaksa ikut fesyen britney spears..
baju nampak pusat

Malam-malam takpe. orang tak nampak..


Hit me baby one more time!
(terus merah pipi Danial)

4 comments:

  1. hik hik.. ok! danial sudah sexy! sila beli baju baru dgn segera ok!!!

    ReplyDelete
  2. tula..tggu i abes pantang. harini dah hari ke 44! eh pais taip ni dari ofis eh? keje ke harini? laaa

    ReplyDelete
  3. hahaha! sadappppp~!! i bekerja untuk negara tauuu!! tunggu la..i pregnant lagi! hik hik!

    ReplyDelete
  4. abg faris sexy...i lap u abg faris

    ReplyDelete