Friday, June 24, 2011

Kenan


Masa i mengandung dulu orang cakap jangan tengok cerita hantu nanti terkenan.
Jangan bunuh binatang. Sampaikan semut kat tepi sinki pun laki i taknak bunuh.
Tapi laki i memang camtu. Lembut hati. Kih kih kih.

Tapi masa ngandung tu i suka sangat tengok baby gemuk ni.
Chomel sangat.
Mungkinkah sebab tu sekarang Danial pun ala-ala budak ni?

.
.
.
.
.



anak bujang i ni dah pandai respon balik.
bile nyanyi kan dia lagu..dia tgk je muka pelik mak dia
laki i pun sebuk nak cakap-cakap ngn dia.
orang suruh tidurkan danial dia agah-agahkan budak tu

esok danial ada check up untuk 2 bulan.
bole kite jalan-jalan!

No comments:

Post a Comment