Friday, June 3, 2011

Kesabaran yang pendek



Doii..semalam siang danial tido 2 jam je. Stress betul badan. Susu dah bagi.
Diapers dah tukar. Saba je la. Tatau ape yg dia nak. Hai.
Waktu-waktu camni terus insaf. Cane la mak aku jaga aku dulu.
*Insaf*

Danial's growth. Dah pandai tengok orang. Tapi tade la fokus sangat.
Lagi interested nak tengok TV ngan lampu. Pastu suka dibawa berjalan.
Kulit pipi pun dah licin. Halus mulus anak mak.
Baru la nampak putih. Kalau tak haritu merah je muka dia.
Dia sangat aktif. Ayah belikan gym (bukan gym yang kat fitness first tu).
Bulat bulat mata dia main. Kaki cam biasa- menyepak-nyepak,
mengayuh-ngayuh...sebijik bapak kau, danial.

Walaupun menguji tahap kesabaran, tapi bila cium-cium pipi si tembam ni hilang
sume rasa penat. Harini dia baik you....
tu sebab mak dia dapat berblogging. Hehe.

Gambar Danial ngn kawan baik dia, Farouq Khan (anak cina pakistan tu).
Dah besar dah Farouq. Beza 2 bulan ngan Danial.
Si Danial memang tak duduk diam..Farouq diaaaam je atas gym tu.

Lagi 2 bulan nak masuk keje. *Hati berat*





No comments:

Post a Comment