Tuesday, July 19, 2011

Durian High


Ada orang kata anak laki jangan dimanjakan sangat.

Why not? Dia anak saya. Amanah saya.
InsyaAllah saya takkan beza-bezakan mengikut gender.
.
.
.
Pehal kau emo tetibe? haha.
Danial nak masuk 3 bulan dah.

Ibu dia tengah gigih ganti puasa.
Tula masa mengandung tu kekonon lapar.
Sekarang ganti la puasa.
Pulak tu last-last minit.
Sementelah baju raya telah pun ditempah awal.

Biasa la tu kan.

Eh lupa nak attach gambar danial.
Danial.
Panjang sangat ke nama tu.

Tu kan nama Nabi Danial.
Ha tu tatau la kan.
Pastu tuduh aku feeling nak namakan anak nama mat saleh
kan kan.

Bebel lagi.
Okay.
Danial. Cium cium.

Durian high.

Hoi bukan la aku bagi danial makan durian.
Dia minum susu jer.
Tetibe dia cakap sembang sorang-sorang.
Persediaan nak masuk story telling la tu cam mak dia.

No comments:

Post a Comment