Friday, September 23, 2011

5 sudah

Say what? 

5 bulan dah anakku harini.
Tak sabar nak tunggu dia 5 tahun. hehe
Gembiranya.
5 bulan jugak dah aku tak tengok TV malam-malam.
Ber internet je la sempat.
Cam sekarang.
Anak ngan bapak dah selamat di buai mimpi.
Mak nye kene siapkan keje. 

Danial dah pandai meniarap. Undur ke belakang. Mulut pun ringan je.
Tambah pulak ada tahi lalat di bibir (macam maknye).
Ada kaitan ke tahi lalat dengan mulut ringan? haha

Tak caya ke mulut dia ringan?
Ce tengok? hehehe



Bapaknye nak tiru pun tak jadi. Booo. jejejeje

Selamat hari lahir yang ke 5 bulan Danial.
I hope you know that you're always be loved by us.
Tak lama lagi dah boleh makan bubur dah!


Ok. Sambung tido. ( Tu gamba danial 3 bulan, which explains his mitts )

No comments:

Post a Comment