Monday, September 12, 2011

Mak Datuk.. sama la pulak

Elhamdulillah *bajet arab eja camni*
Selesai sudah majlis aqiqah Danial.
Selesai dah satu tanggungjawab gua. *pehal bajet KL gangster? tampar kang*

Aku takde la buat keje sangat pon.
Cam nina cakap.
Yang bertungkus lumus mustila mak, bapak, ngan adik-adik aku.
Pastu makcik-makcik sedara sekelian.
Terima kasih daun keladi, ada kuih raya lebih, bole bagi. ahaks.
#sumpahtaklawak.

Pastu ada pulak kawan bapak Danial, post gambar masa kecik.
Muka sebijik dolah. *tetibe teringat abang dolah*
Betul. Gua tak tipu lu bai.
Ce tengok gambar di bawah.
Sama kan, bai?!


Takkan aku usha gambar Encik Anan kot time mengandung?.
*to wife anan - betul, saya tidak* - Muka takut -

Takpe. Kalau cenggitu comel la jugak Danial  bile dah besar nanti.
Danial nak tak pakai jam pink cam uncle anan?
Ahaks.
#sumpahtaklawak2

Sementelah itu.
Adik aku yg kecik dah bak balik negara asal dia harini.
Hehe. #okyangnilawak

Ada ke patut pakai kan selendang kat si Danial.
Sah-sah aku scan anak aku dulu memey Boy okay!


Takpe. Comey dop?
Mana tau nanti dapat baby girl cengini pulak.
#lawaktak?

Ha sudah mengaja anak bukan-bukan.
Kau la ni syah. 


Ok nak pegi pam susu. Bye.

No comments:

Post a Comment